joi, 7 iunie 2012

Toata lumea cand isi face un blog se gandeste la cele mai bune postari...la cum sa va impresioneze mai bine. Eu insa..nu am sa o fac eu am de gand sa spun lucrurilor pe nume sa spun tot ce am in minte, in suflet totul asa cum este  adica sincer!
atunci cand mereu incerci sa fie totul perfect nu iti iese...atunci cand incerci pe cineva sa il faci mandru de tine niciodata nu vei considera ca este deajuns ceea ce ai facut..da tu oare te`ai gandit vreodata ca nimeni nu este perfect ca intr`o zi iti vei da seama ca deja e prea tarziu sa iti recapeti timpul acela in care incercai sa fii perfect...sa fii cineva cine nu esti defapt. Nimeni nu zice sa iti depasesti limitele saa faci tot posibilul sa te intreci tu pe tine dar de multe ori...aceste lucruri devin o obsesie si te pierzi pur si simplu. Ideea este ca trebuie sa fii tu cine esti cu adevarat sa nu incerci niciodata sa pari a fi cineva cine nu esti defapt!
imi deschid ochii in fiecare dimineata si incerc sa vad dar nu pot pentru ca nu imi mai amintesc de ce sunt aici si nu pot sa mai stau sau sa fac sa plece acele sentimente...si parca nu mai suport durerea aia. si stand asa ma intreb cu ce am gresit si parca ma satur de aceasta viata, cum de mi se intampla doar mie..toata lumea tipa catre mine dar nu ii aud niciodata..adorm doar ca sa ma trezesc a doua zi si mi`as dorii sa pot sa opresc acestea pentru ca incep sa imi dau seama ca nu mai conteaza nimic si nu mai pot explica ce se intampla..doar pentru ca am incercat sa fiu altcineva decat sunt eu...plictisindu`ma asa de viata asta incerc sa imi inec amarul...dar nu de fiecare data pot..si atunci cand vad ca toti m`au parasit..si sunt singura imi repet mereu si ce daca am sa reusesc oricum! am facut unele greseli si nu a fost bine..iar acum cand imi dau seama vreau doar sa repar toate acestea! problemele cu care se confrunta unii nu se numesc probleme doar din punctul lor de vedere..probleme is altceva..nu ca ne`a parasit prietena sau prietenul sau ca nu mai avem bani de bautura si tigari..problemele reale inca nu le cunosc multi! Insa multi nu realizeaza ca toate acestea se pot rezolva doar daca iti limpezesti mintea si incerci sa gandesti clar..catusi de putin matur si sa vezi viata asa cum este ea sa o privesti si din alte parti nu doar din fata. si cu toate acestea voi toti ce aveti de comentat?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu