duminică, 10 iunie 2012

in fiecare zi aceeasi poveste sa te trezesti dimineata cu aceleasi ganduri aceleasi lacrimi in ochi la care nu le dai drumu pentru ca stii ca nu te mai poti oprii..e greu e foarte greu.! insa mereu ai curajul sa spui ca va fi bine este ok:) prietenii nu te observa pentru ca mereu esti cu zambetul pe buze mereu scoti cate o perla pe gura de rade toata lumea...si parca pentru asta esti facut..sa i faci pe altii sa rada chiar daca de tine sau cu tine sau sa le fii aproape mereu indiferent de situatie indiferent de cum esti ce parere ai despre asta sau daca poti sau nu! cateodata imi spun mereu ca trebuie sa invat sa spun Nu...dar nu pot pentru ca nu sunt asa...schimbarile se petrec foarte rapid...si cazi te ridici inapoi insa dupa un timp simti ca nu mai poti ca nu mai rezisti sa vezi ca mereu la fel se intampla sa vezi cum esti alaturi de unele persoane care pentru tine inseamna enorm de mult...pentru ele ti`ai da totul din viata sii le esti alaturi i sustii le areti calea cea buna ii inveti sa vada ca pot trece peste iar dupa..sa iti intoarca spatele pur si simplu..stii un timp treci peste toate dezamagirile astea dar dupa se aduna tot cate una..si nu tot timpu poti sa teci peste..cand nu mai rezsisti si nu mai poti sa te ridici de jos te simti ca intr`o camera inchisa intre 4 pereti fara usa fara geamuri doar tu si singuratatea ta...unde is toate acele persoane macar una dintre toti? de ce nimeni nu te vede de ce nimeni nu te asculta de ce se schimba fata de tine atunci cand au abtinut ce si`au dorit iar apoi uita de tine si pur si simplu te arunca ca pe o jucarie veche!...apoi iti dai seama ca pentru acele persoane tu nu insemni si nu ai insemnat nimic niciodata! iti vine doar sa plangi sa urlii de durerea dinauntrul tau si tot ce vreau este sa fie cum a fost insa...nimic nu va mai fi la fel niciodata!  toti te uita..defapt uita ce ai facut candva pentru ei...si nu am nevoie sa`mi aduca aminte de toate acestea am nevoie doar sa vad ca imi sunt aproape cand nu mai pot si nu mai rezist ca reusesc sa imi alunge cat de cat lacrimile din fiecare dimineata ca cineva ma intelege si imi este aproape si imi spune va fi bine... Niciodata nu am de gand sa le reprosez nimic..pentru ca asta fac prietenii dar un prieten adevarat iti este acolo tot timpul . nu esti prietenul cuiva doar atunci cand ai nevoie de el si apoi ii intorci spatele pur si simplu..intr`o buna zii sar putea sa il pierzi si poate atunci iti vei da seama ca am avut dreptate..si nu vei putea da timpul inapoi sa il mai revezi o data sa`i spui multumesc prin simplele cuvinte va fi bine:) nu vei mai putea sa`l vezi cum rade asa cum o facea mai demult nu va mai fii acolo sa te astepte sa vi sa iti fie alaturi tot timpul chiar daca tu nu ai stiut sa faci la fel. si sunt nopti in care plang si nu ma pot oprii dar dimineata totul e la fel de gri...si imi repet iar va fi bine desii inauntrul meu stiu ca nu va mai fi bine!:) pentru ca doare..pentru ca nu mai rezist sa fiu data la oparte mereu...pentru ca nu mai rezist sa fiu folosita iar apoi uitata!:) pentru ca m`am saturat sa imi traiesc viata pentru altii si pe`amea sa nu dau doi bani!:) pentru toate acestea m`am saturat!! si chiar daca nu am sa reusesc sa ma schimb...si am sa fac vreo prostie mai mare ca mine..veti ajunge sa regretati intr`un fel sau altul si tot o sa va amintiti de mine!:) ca vreti sau nu:)!!.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu